Известие

Collapse
No announcement yet.

миризма на изгоряло в купето

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • миризма на изгоряло в купето

    Здравейте колеги!
    Купих една алфа 166, от колега във форума - Димитър, колата беше с монтански номер. Уж трябваше да е перфектна, консултирах се и с майстора от форума Румен и той потвърди за колата..... Както и да е, след оглед в сервиз, вече в Бургас, се наложи ремонт за 800лв.
    Останаха само два проблема, които неможем да преборим:
    - мирише ужасно в колата, като на изгорял найлон! Няма каталитазатор, какво ли не гледахме.... Ходих с нея до Солун, минах 2000 км и си мирише и това си е! Ако предния собственик прочете темета и има някаква идея. ще съм благодарен да сподели? Колеги, ако някой знае на какво може да се дължи нека каже!
    - колата при ряско подаване на газ, връщане на газта и при смяна на предавките има едно като примърдване, незнам точно как да го обесня!!! Все едно има разбит тампон на мотор. Смених горните два малки тампона и единия на скоростната кутия. Супер скъп и трудно намиращ се. Това претупване остана! Адски много ме дразнииии!
    Ако някой може да помогне - Благодаря предварително!
    бегачка!!!

  • #2
    Първо честито за покупката,но сподели с какъв мотор си.
    166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

    Comment


    • #3
      Имах един гаден мирис и се оказа, че гарнитурата на капака на клапаните е свършила и маслото се стича по колекторите. Смених я и проблема изчезна.
      Алфа...всичко друго е компромис!
      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

      Comment


      • #4
        Интересно какъв е този 800лв ремонт на 166.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #5
          Колата е с 2.4. jtd 140 к.с. Гарнитурата е нова и не тече за сега.

          ---------- Post added at 16:21 ---------- Previous post was at 16:19 ----------

          800 лв ремонт е: смяна на двата долни носачи, не тропаха, но имаха хлабина в шарнири, двата малки тампона на мотора горе в дясно, предно дясно външно каре и тампона на скоростната кутия. Само той е 160 лв
          бегачка!!!

          Comment


          • #6
            Включи рециркулацията на въздуха в купето поне да разбереш дали мириса идва отвън( от към мотора) или е от купето.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              Може да е пробита тръбичка на ЕГР и да изпуска изгорели газове. Огледай за сажди покрай системата.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • #8
                Моята така миришеше когато изгоря мотора на парното - като на разтопен/изгорял найлон. Даже след смяната на мотора и филтъра смърдя седмици.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Благодаря на всички колеги за бързите отговори. Ще вида трабичката на егр-а. Карам постоянно на климатик и на вътрешен въздух. Няколко пъти като ми замириса, спирах, дигах капаци, отвън като че ли не ми ми мирише. Утре като го усетя, ще се навра под жабката, нали там е мотора на парното и ще видим какво се случва.

                  А някой за това приблъскване, не се ли е сблъсквал?
                  бегачка!!!

                  Comment


                  • #10
                    Миризмата е най-вероятно от изгарящ вентилатор на парното. Тъкмо вчера ми се случи за втори път.

                    Comment


                    • #11
                      днеска без климатик сутринта, без винтелатор. след 7-8 км пробег, пак започна да мирише! И си мирише на найлон точно.
                      Неможех да спра да помириша, голямо движение!
                      Мамка му, то много дефекти по тия 166, 156 я карах колко време- никакви проблеми...
                      бегачка!!!

                      Comment


                      • #12
                        Предполагам, някъде някоя кабелна обувка почва да грее от хлабава връзка и затопява някоя букса. Или някой предпазител ти грее. Огледай си таблото и виж дали всички бушони са каквито трябва, демек, да не би на гнездо 30 ампера да има бушон 10 ампера и той да грее.
                        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                          Предполагам, някъде някоя кабелна обувка почва да грее от хлабава връзка и затопява някоя букса. Или някой предпазител ти грее. Огледай си таблото и виж дали всички бушони са каквито трябва, демек, да не би на гнездо 30 ампера да има бушон 10 ампера и той да грее.
                          +1

                          С една корекция. Не таблото под волана а блока с релета и предпазители над поленовия филтър. Въздушният поток за купето минава през тях.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Сега ще ги прегледам! То на тази миризма, ако е предпазител, със сигурност ще се е поразтопил!
                            бегачка!!!

                            Comment


                            • #15
                              имах същия проблем, при мен беше от разтапящ се предпазител на вентилатора на парното,намира се между чистачките когато го пусна започваше да вкарва през духалките. Ел техник ми обясни че това се случва заради заминала втулка на вентилатора и от там се товари цялата система
                              -------------------
                              2,4 JTD 136

                              Comment

                              Working...
                              X